Pomoč in Podpora

Pogosto zastavljeno vprašanje

Nethome App

Uporabna vprašanja in odgovori

Pogoji za najboljše delovanje modula WiFi

  • Poznati morate svoj omrežni varnostni ključ za WiFi (ključ WPA)
  • Modem/povezava mora delovati pravilno
  • Poskrbite, da bo v vašem omrežju delovala storitev DHCP (samodejno naslavljanje TCP/IP) in da bo delovala pravilno.
  • V primeru obstoja požarnega zida v omrežju, odprite naslednja vrata: TCP/28870, UDP/53 (DNS)

Kakšen je postopek namestitve modula WiFi

Na enoti klimatske naprave omogočite način »AP«. Z aktiviranjem načina AP začne enota delovati kot vstopna točka. Ustvarite račun Nethome, ki ga lahko povežete z enotami klimatskih naprav, tako da lahko enote upravljate na daljavo. Enoto klimatske naprave povežite s svojim domačim omrežjem, tako da bo imela dostop do interneta.

Ali lahko modul WiFi uporabljam skupaj z drugo združljivo enoto klimatske naprave?

Da, lahko.

Ali lahko z enoto klimatske naprave upravljam prek dodatne mobilne naprave (istočasno)?

Da, lahko.

Ali lahko enoto klimatske naprave upravljam prek dodatne mobilne naprave (istočasno)?

Ne.

Ali lahko prek istega računa Nethome upravljam več kot eno enoto klimatske naprave?

Da, lahko.

Kaj se zgodi, če zamenjam svojo mobilno napravo/tablični računalnik, ali moram še enkrat od začetka nastaviti enoto klimatske naprave?

Ne. Na svojo novo mobilno napravo/tablični računalnik lahko namestite aplikacijo Nethome Plus in se prijavite v svoj račun.

Ali potrebujem statični internetni naslov IP?

Ne, aplikacija Nethome Plus deluje tudi z dinamičnim internetnim naslovom IP.

Odpravljanje težav

Če 7-krat pritisnem gumb »LED«, se indikator »AP« na sprednji plošči klimatske naprave ne prikaže.

Poskrbite, da klimatska naprava NE bo vklopljena (z gumbom vklop/izklop na daljinskem upravljavcu)

Med postopkom namestitve se prikaže sporočilo o napaki »Odpoved vzpostavljanja povezave z dostopno točko«.

Ključ omrežne varnosti, ki ste ga uporabili, je napačen. Preverite, ali uporabljate pravilen ključ.

V trgovini z aplikacijami z naprave iPad iščem aplikacijo Nethome Plus, vendar se ne prikaže v rezultatih.

V zgornjem levem kotu svoje naprave iPad izberite »Samo iPhone«.

Izgubil sem belo nalepko s kodo QR za modul WiFi.

Odčitajte kodo QR, ki se nahaja na površini modula WiFi.

Klimatske naprave ne morem uporabljati na daljavo, naprava v trenutnem stanju ni povezana v omrežje.

  • Poskrbite, da bo električni kabel klimatske naprave povezan z električnim virom.
  • Klimatska naprava ni prejela ukaza od aplikacije Nethome Plus, poskusite znova.
  • Če pride do izgube signala WiFi, modem/usmerjevalnik premaknite bližje k klimatski napravi.
  • Internetna povezava vašega modema/usmerjevalnika je prekinjena.
  • Odklopite in znova priklopite električno napajanje klimatske naprave.

Ko odčitam kodo QR, se prikaže naslednje sporočilo o napaki: »Koda QR ni zakonita!«.

Preverite, ali poskušate odčitati pravo nalepko s kodo QR (bela nalepka, ki se nahaja na škatli modula WiFi).

Pri odčitavanju kode QR ni prikazanega nobenega napredka.

Klimatska naprava ni v stanju »AP«. Odklopite električni kabel enote, počakajte 10 sekund, ga ponovno povežite in 7-krat zapored pritisnite gumb »LED«, dokler ne začne utripati kazalna lučka »AP«. Nato s postopkom namestitve začnite od začetka.

Pozabil sem svoje geslo

Na začetnem zaslonu aplikacije Nethome Plus (desno dol) »Ali ste pozabili geslo?«, nato pa izberite »Pošlji e-pošto za pridobitev gesla«.

Za možnost »Ustvari svoj račun« nisem prejel potrditvenega e-poštnega sporočila.

  • Na začetnem zaslonu aplikacije Nethome Plus (desno dol) »Ali ste pozabili geslo?«, nato pa izberite »Pošlji e-pošto za aktiviranje še enkrat«.
  • Preverite, ali ste e-poštno sporočilo prejeli v predal za neželeno pošto.